فروش پروژه بازی زامبی و گياهان به زبان Java مخصوص Android
نوشته شده توسط : زپو

 فروش پروژه بازی زامبی و گياهان به زبان Java مخصوص Android


گیاهان دربرابر زامبی‌ها ( Plants vs. Zombies) یک بازی ویدئویی سبک راهبردی است که در سال ۲۰۱۰ برای ویندوز و مک او اس 10 و اندروید به بازار عرضه شد.

داستان بازی بدین صورت است که یک عده زامبی که برای ادامه حیات احتیاج به مغز دارند قصد حمله به خانه فردی را دارند تا مغز او را بخورند. کاربر باید با کاشتن گیاهان مختلف (که هر کدام خواص ویژه خود را دارند) در حیاط خانه با آن‌ها مقابله کند و مانع این کار شود. این بازی در سراسر دنیا محبوب شده و نسخه‌های بسیاری از این بازی آمده است.

این پروژه که قابلیت اجرا در کلیه دستگاه های پشتیبان کننده اندروید را دارا است و کاربر می تواند با ویرایش قسمت هایی از پروژه آن را به عنوان پروژه ای مستقل مورد استفاده قرار دهد.البته این بازی بدون نیاز به ویرایش به همین صورت نیز قابل اجرا می باشد.گفتنی است پروژه اوپن سورس اندروید این بازی قابليت اجرا در نرم افزارهای NetBeans IDE و  Eclipse را دار است.

گران نخرید!!!! فقط 8900 تومان. قیمت رقابتی! پشتیبانی فنی 24ساعته!

عکس از محیط پروژه:


خرید و دانلود  فروش پروژه بازی زامبی و گياهان به زبان Java مخصوص Android






:: برچسب‌ها: فروش پروژه دانشجويی , سفارش پروژه دانشجويی , پروژه plants vs zombies , سورس plans vs zombies , بازی جاوا , دانلود بازی اوپن سورس اندروید , دانلود اوپن سورس ECLIPSE , دانلود بازی اوپن سورس NETBEANS IDE , دانلود اوپن سورس اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: