پروژه درس شناخت فضای شهری شهر مورد بررسی : همدان
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه درس شناخت فضای شهری شهر مورد بررسی : همدان


مقدمه

فضا در مفهوم موجود خویش به تنهایی هیچ ویژگی خاصی را مطرح نمی کند. ولی به محض آنکه یک گروه انسانی فعالیتی را در مكانی مطرح کنند معنای نمادین فضا پدیدار می شود. از این پس فضا بستری برای فعالیت رفتارهای انسانی می گردد ، محلی برای تخیل و واقعیت.
مطلب اصلی نهفته در این زمینه این است که ما در جامعه ی مدرن خود دیدگاه درک سنت فضای شهری را از دست داده ایم.باید برای ما روشن شود و دریابیم که واژه فضای شهری و معنای آن چه نقشی در درون سازه های شهری دارد.
لذا امروزه توجه به فضاهای شهری به عنوان یک ضرورت اساسی در برنامه های توسعه شهری مطرح گشته و دست اندرکاران حرفه شهرسازی را به خود جلب کرده است( هدمن و یازورسکی 1381 ص 67).

پیشنمایش فایل پاورپوینت در تصاویر زیر:


تصویر

 

بخش مشخصاتحجم فایل : 7.16مگابایتفرمت فایل :پاورپوینت(pptx)تعداد اسلاید : 65 اسلایدمنبع : معمآرکرمز عبور : نداردپشتیبانی:
تلفن :09147582237
ایمیل:esmaeel.s.aref@gmail.comبخش آموزشدرصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل ها از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نماییددرخواست ها و سوالات خود را در بخش نظرات و یا تماس با ما مطرح نماییدبسیاری از سوالات و درخواست های کاربران در قسمت نظرات پاسخ داده شده استبرای انتشار آثار معماری خود در سایت از بخش تماس با ما در ارتباط باشید                 

خرید و دانلود  پروژه درس شناخت فضای شهری شهر مورد بررسی : همدان






:: برچسب‌ها: تحلیل فضا های شهری , پاورپوینت تحلیل شهر همدان , تحلیل فضاهای شهری همدان , پروژه آماده تحلیل فضاهای شهری , دانلود رایگان پاورپوینت , دانلود پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری , دانلود پروزه تحلیل شهر همدان , دانلود پروزه آماده پاورپوینت , پروژه پاورپوینت رایگان , دانلود رایگان نمونه پروژه تحلیل فضاهای شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: