پروژه پردازش هیدرولوژیك (پردازش آب) با نرم افزار MATLAB
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه پردازش هیدرولوژیك (پردازش آب) با نرم افزار MATLAB


پروژه پردازش هیدرولوژیك (پردازش آب) با نرم افزارMATLAB

به جرات می توان گفت پروژه که امروز در زمینه پردازش هیدرولوژیک آب در وب سایت ما قرار گرفته است یکی از بهترین و مرجع ترین پروژه هایی است که تا کنون در سراسر نت قرار گرفته است. این پروژه از روی مقاله مرجعی که در این زمینه نوشته شده است پیاده سازی شده.این پروژه یکی از کاملترین پروژه ها در رشته عمران - آب و فاضلاب می باشد که به تشخیص ویژگی های آب در همه فصول با دیتاست آماده و وارد شده به برنامه می پردازد. این برنامه توانایی پیش بینی ویژگی های آب را نیز دارد. برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص نحوه کار برنامه کتابچه ی رایگانی در این زمینه ایجاد شده است که می توانید با مطالعه آن قسمت های مختلف برنامه را مشاهده، ارزیابی و یادگیری فرمایید.

قیمت این پروژه در سراسر نت بین 100 تا 500 هزار تومان متغیر می باشد اما وب سایت ما با حذف واسطه ها توانسته است این قیمت رقابتی را ایجاد نماید.


خرید و دانلود  پروژه پردازش هیدرولوژیك (پردازش آب) با نرم افزار MATLAB






:: برچسب‌ها: پروژه آب شناسی matlab , پروژه هیدرولوژی matlab , پروژه عمران آب matlab , پروژه آب matlab , پروژه آب و فاضلاب عمران متلب , دانلود مرجع آب شناسی هیدرولوژی , پروژه تشخیص آب برنامه نویسی , پروژه پردازش هیدرولوژیك (پردازش آب) با نرم افزار MATLAB اوپن سورس , پروژه پردازش هی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: