دانلود کتاب پرورش قارچ خوراکی و صدفی
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود کتاب پرورش قارچ خوراکی و صدفی


در این کتاب شما با پرورش قارچ های خوراکی و صدفی آشنا می شوید.

کشور ایران دارای 11 نوع آب و هوای متفاوت از 13 نوع آب و هوای موجود در جهان می باشد. یعنی بیشتر آب و هواهای متفاوت کره زمین در گوشه و کنار زمین این سرزمین پهناور ایران زمین وجود دارد و این سرمایه ای است؛ بس عظیم و با شگوه که می توانیم از این امتیاز بیشترین بهره برداری ها را انجام دهیم.

اکثرا این آب و هواها جهت تولید قارچهای خوراکی و عمدتا قارچ صدفی مناسب می باشد چون گونه های مختلف قارچ قدرت رویشی در دماهای مختلف را دارا می باشند و چنانچه دمای منطقه موردنظر مناسب رشد قارچ نباشد؛ این اختلاف دما و شرایط محیطی ناچیز است و با صرف انرژی پایین می توانیم شرایط ایده آل را ایجاد نمائیم. هر چند که با انتخاب گونه و نژاد قارچ مناسب می توانیم در همه شرایط تولید بالا و اقتصادی داشته باشیم.

بیشتر استانهای شمال کشور شرایط آب و هوایی و اقلیمی کاملا مناسب جهت پرورش قارچ های خوراکی را دارند و با کمترین تمهیدات می توانیم بهره وری های کلانی از این کار عاید کشور و مردمانش بکنیم. برای ما به عنوان یک ایرانی بسیار ناخوشایند خواهد بود که کشورهایی با وسعت کمتر از استانهای شمالی و شرایط آب و هوایی مشابه و حتی بعضی مواقع شرایط اقلیمی نامناسب تری دارای تولید و صادرات بالای قارچ باشند.


خرید و دانلود  دانلود کتاب پرورش قارچ خوراکی و صدفی






:: برچسب‌ها: دانلود قارچ های خوراکی , دانلود کتاب قارچ های خوراکی , دانلود پرورش قارچ های خوراکی , دانلود ایبوک قارچ های خوراکی , دانلود ای بوک قارچ های خوراکی , دانلود کتاب الکترونیکی قارچ های خوراکی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: