ربات کلش اف کلنز
نوشته شده توسط : زپو

 ربات کلش اف کلنز


ClashBot v6.2 ViP Premium Cracked یک ربات (بوت) قدرتمند برای بازی Clash Of Clans می باشد. این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی در وقت شما صرفه جویی کرده و بسیاری از قسمت های بازی را برایتان ساده تر کند.

این نرم افزاردرسایتهای دیگر تا مبلغ 25 هزار تومان بفروش میرسد

اما برای رفاه حال بازدیدکنندگان این نرم افزار با قیمت باور نکردنی 2300 تومان قرارداده شد.

 

ClashBot v6.2 ViP Premium Cracked از شبیه ساز اندروید BlueStacks برای اجرای بازی Clash of Clans در کامپیوتر شما استفاده می کند. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های تشخیص پیشرفته تصویر قادر به تشخیص اشیاء(آبجکت) Clash of Clans و اعمال الگوریتم ها و روش های خاص به هر کاری که نیاز به تکمیل شدن دارند خواهد بود. نتیجه نهایی یک ربات Clash of Clans زیبا است که دارای بسیاری از گزینه های سفارشی سازی است.

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و پیکربندی آن فوق العاده آسان است.

بدون نیاز به هک یا جیلبریک
ClashBot به شما امکان می دهد Clash of Clans را با استفاده از BlueStacks در کامپیوتر خود bot کنید، به این معنی که هیچ نیازی برای تغییر دستگاه موبایل خود با استفاده از روت یا جیلبریک ندارید. ClashBot از این سیستم برای اطمینان از همیشه آنلاین بودن و عدم نگرانی در مورد حمله دوباره استفاده می کند!

هر کس در قبیله Clash of Clans خود دارای نیازهای مختلف و مراحل مختلف است.  این به این معنی است که تنظیمات باید برای هر کاربر سفارشی و به طور خاص طراحی شده باشد. ویژگی های این برنامه به شما امکان می دهد که چه نیروهایی به طور خودکار آموزش ببینند، کدام نیروها به طور خودکار درخواست و اهدا کنند، کدام تنظیمات جستجو برای جستجو برای، و مایل به حمله خودکار به کدام پایگاه ها و با کدام روش را دارید، و خیلی بیشتر!

انتخاب کنید که چه چیزی را هک می کنید!

هر کاربری نیاز دارد که بخش مختلفی از بازی را هک کند. برای مثال کسی دوست دارد که برای حملات بازی هک داشته باشد و شخصی دیگر دوست دارد که برای طلاها و اکسیرها، بازی را هک کند. برنامه Clashbot علاوه بر این که امکان استفاده از تمام هک ها در کنار یکدیگر را می دهد، همچنین به کاربران این امکان را خواهد داد تا بتوانند هک ها را یک به یک طبق چیزی که مد نظرشان است، انتخاب کنند.

 ویژگی های نسخه معمولی:

اضافه شدن قابلیت ارتقاء ساختمان هارابط کاربری گرافیکی با نام تجاری جدیدمدیریت بهتر بر روی خطاهااضافه شدن tooltips به نوشته ها برای نمایش جزئیات بیشتراضافه شدن Wall counters به صفحه وضعیتاضافه شدن Search cost به صفحه آوضعیتاضافه شدن آخرین حمله به صفحه وضعیتاضافه شدن غارت کلی به صفحه وضعیتاضافه شدن Skip Counter به صفحه وضعیتاضافه شدن ریموت کنترل PushBulletاضافه شدن اطلاعیه های PushBulletاضافه شدن شخصی سازی نیروهای معمولی و نیروهای تاریکیاضافه شدن سربازخانه نیروهای تاریکیافزایش اکسیر سیاه در بازیبهبود زمان جستجو در بازی(2-3 ثانیه)افزایش وضوح تصاویربهبود نیروهای سربازخانه تاریکبهبود و افزایش قابلیت های پادشاهبهبود و افزایش قابلیت های ملکهقابلیت ارتقاء دادن دیوارهای حفاظتیبهبود حملاتاضافه شدن و بهبود کارایی config performanceبهبود مشکل گیر کردن صفحه اصلی در هنگام حملاتحل مشکل گیر کردن در هنگام زوم کردن به بیرون

ویژگی های نسخه Premium:

حل مشکل بازگشت به تاون هالحل مشکل بازآموزی سربازانحل مشکل انداختن قهرمان هاحل مشکل تاون هال مشابهحمله دوباره بعد از وضعیت های غیر طبیعیدوباره کاری بر روی رابط کاربری و گرافیکیحل مشکل راه اندازی نیروهااضافه شدن دکمه Pause به pushbulletلاگین کردن به فروم سازنده + به یادسپاری اضافه شدن اکانتریستارت شدن به هنگام پیدا کردن طلا/اکسیر در هنگام جستوجوی قبلی یا فعلیارتقا نیروهای تاریکی و نیروهای معمولیحل مشکل حمله Minionاضافه شدن قابلیت حمله با بالونحل مشکل اضافه شدن خط دستور در Pushbulletاضافه شدن دکمه های Pause و Resumeقالبیت استفاده از تم های مختلف و دلخواه از مسیر Config > Themeالگوریتم و استراتژی های خاص برای جلوگیری از بلاک شدناضافه شدن قابلیت تیراندازی در تاون هالTroop deployment on red line added

آموزش استفاده:
– آخرین نسخه نرم افزار BlueStacks را دانلود و نصب کنید.
– برنامه AutoIt Full Installation را از این لینک دانلود و نصب کنید. (لینک دانلود مستقیم)
– فایل ClashBot AutoIt 6.2 Premium.exe را به صورت Run as administrator باز کنید (برای این کار بر روی آن کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید). این کار باعث خواهد شد که برنامه BlueStacks به صورت خودکار باز شود.
– اگر برای اولین بار است که این برنامه را اجرا می کنید. این برنامه صفحه برنامه bluestacks را تغییر سایز می دهد که توصیه می کنیم که برای اعمال تغییرات اندازه، یک بار سیستم خود را ریستارت کنید. اگر تغییر سایز انجام نشود ربات کار نخواهد کرد و در مرحله شناسایی Locate گیر می کند.
– تنظیمات شخصی که می خواهید را انجام داده و هم اکنون می توانید botting را به سادگی انجام دهید.

نکات:
– این ربات تست شده است و بسیاری از کاربران دنیا از این ربات استفاده می کنند.
– این برنامه دارای دو نسخه رایگان و پولی است که ما هر دو نسخه آن را برای شما قرار داده ایم.
– طبیعتا سوالات زیادی در مورد این برنامه و گزینه های آن را خواهید داشت. متاسفانه ما در زمینه بازی کلش تخصص نداریم و با این برنامه و گزینه های آن هم آشنایی نداریم لذا از تیم مدیریت توقع پاسخ به سوالات را نداشته باشید. ما فقط نظرات و سوالات شما را تایید می کنیم تا دیگر کاربران به آنها پاسخ دهند.
– با مراجعه به سایت اصلی برنامه می توانید پاسخ سوالات خود را بیابید.
– در برخی موارد ممکن است با بالا بردن سرعت ربات سرور کلش متوجه تقلب شود لذا هرگونه بلاک شدن اکانت شما در بازی جنگ قبلیه ها با مسئولیت خود شما می باشد و اندرویدگذر هیچ تضمینی در مورد بلاک نشدن شما نخواهد داد.

این نسخه هیچ تفاوتی با نسخه های گران قیمت این سایت یا سایت های دیگر ندارد


خرید و دانلود  ربات کلش اف کلنز






:: برچسب‌ها: ربات کلش , ربات , کلش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: