پروژه تبدیل کننده DC/DC در IFBTL در توربین بادی در شبکه DC با نرم افزار MATLAB
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه تبدیل کننده DC/DC در IFBTL در توربین بادی در شبکه DC با نرم افزار MATLAB


هدف این پروژه، روش تبدیل DC به DC در IFBTL که مخفف Improved Full-Bridged Three Level است برای توربین بادی در یک شبکه DC با اضافه شدن یک فیلتر مجهول (Passive) به تبدیل کننده DC به DC برای ارتقای کارایی تبدیل کننده، استفاده شده است. فیلتر مجهول می تواند به صورت موثر فشار ولتاژ ترانسفورماتور فرکانس  متوسط (MFT) را در تبدیل کننده DC به Dc در IFBTL کاهش دهد. این استراتژی مدولاسیون شامل دو عملیات است، ابتدا پیشنهاد برای تبدیل کننده DC به DC در IFBTL، سپس استراتژی کنترل تعادل ولتاژ  به تبدیل کننده DC به DC در IFBTL . علاوه بر این کنترل توربین بادی بر پایه تبدیل کننده DC به DC در IFBTL در سیستم شبکه ای DC نمایش داده می شود. در نهایت، نمونه تبدیل کننده DC به DC در IFBTL در مقیاس کوچک ساخته و تست می شود و نتایج بررسی و تجزیه و تحلیل نظری می شوند.

این پروژه دارای یک فایل راهنمای برنامه نویسی و توضیح پروژه به زبان فارسی نیز می باشد .شایان ذکر است ما با حذف واسطه ها توانسته ایم پروژه را با چنین قیمتی عرضه نماییم و قیمت آن بسیار بالاتر از قیمت درج شده در سایت است.


خرید و دانلود  پروژه تبدیل کننده DC/DC در IFBTL در توربین بادی در شبکه DC با نرم افزار MATLAB






:: برچسب‌ها: پروژه توربین بادی matlab , پروژه IFBTL متلب , پروژه تبدیل کننده DC به DC , پروژه شبکه Dc توربین , توربین بادی و برنامه نویسی , شبیه ساز اوپن سورس توربین بادی , توربین بادی در محبط متلب , شبیه ساز اوپن سورس متلب توربین , مقاله توربین بادی پیاده سازی شده , پیاده ساز برنام ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: